تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 91)

در این قسمت میتونید به بحث در مورد کنکور کاردانی پیوسته بپردازید

مدیر انجمن: fatemi

آواتار کاربر
travian
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1100
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 31 مرداد 1389, 1:10 am
محل اقامت: پايتخت

تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 91)

پست توسط travian » سه‌شنبه 14 دی 1389, 6:49 pm

سلام . تو این تاپیک می خوام تجربیات قد و نیم قد کنکوری خودم رو برای کنکوری های تازه کار قرار بدم ، امیدوارم که تو این تاپیک تمامی کنکوری های 89 برای کنکوری های تازه کار شرکت کنن و اونا رو راهنمایی کنن.

نگرانی(اضطراب و استرس و ...)

دوستان این مورد معمولا برای خیلی ها پیش میاد ، بخصوص زمانیکه به تعداد شرکت کنندگان کنکور فکر می کنید ، مثلا امسالی که گذشت(کنکور 89) ، تهران 30 نفر ورودی داشت و طبق آمار تو رشته ما حدود 30.000 نفر شرکت کننده بود و طرز فکر غلط من هم اینطور بود:

{ آخه من چطور میتونم از بین 30.000 نفر بین 30 نفر اول باشم و تهران قبول شم؟؟؟!!!!
مگه این ممکنه ، یعنی از بین این همه کنکوری من می تونم جزو 30 نفر اول باشم؟؟}

باور کنید حداقل 50 الی 40 % شرکت کنندگان کنکور سیاهی لشگرن اصلا فکر تونستن یا نتونستن رو از خودتون دور کنید ، اگر سعی کنید حتما حتما موفق میشید. پس هیچ وقت اینها رو واسه خودتون الکی گنده نکنید.

برنامه ریزی

هیچ وقت بدون برنامه درس نخونید چونکه زمان هیچوقت به عقب بر نمیگرده حتی اگه خودت رو بکشی ، پس سعی کن برنامه ریزی داشته باشی و با مشورت با دیگران قدم برداری چون اگه وسط راه بفهمی اشتباه کردی دیگه نمی تونی به عقب برگردی .

اول مشخص کنید که تو کدوم درس ها ضعیف تر هستید تا برای اون درس ها وقت بیشتری در نظر بگیرید ، یا تو کدوم درس ها قوی تر هستید تا ساعات کمی نسبت به بقیه درس ها بهش اختصاص بدید. نه اینکه تو درسی که قوی هستید اصلا مطالعه نکنید ، نه منظورم اینه که تا اونجایی که ممکنه از وقتش برای درس های که ضعیف ترید بزارید.

خواهشا اصلا با دوستان خودتون یه جور برنامه ریزی نداشته باشید مثلا:

ممکنه که دوستتون تو درس ریاضی خیلی قوی باشه و در هفته 15 ساعت به ریاضی اختصاص بده ولی شما ممکنه که تو این درس ضعیف تر باشید و به ساعات مطالعه و تمرین بیشتری نیاز داشته باشید پس هیچوقت از برنامه ریزی دیگران استفاده نکنید چونکه استعداد و هوش شما در درس های مختلف با دوستانتون فرق میکنه.

حتما برنامه ریزی قبلی بین درس خوندن و استراحت داشته باش معمولا با این برنامه درس میخونن:
1 ساعت درس و 15 دقیقه استراحت یا 45 دقیقه درس و 15 دقیقه استراحت.
باور کن اینجوری هم مخت استراحت میکنه و هم درس ها خوب تو حافظت میمونه.
یا میتونی برنامه ریزی کنی که آخر هفته با دوستات یا همکلاسی ها جایی مثل کتابخونه دور هم جمع بشید تا با هم مشکلات درسی تون رو حل کنید.
نه اینکه بشینید دور هم و بگید و بخندید و بی خیال درسا بشیدا.


تست و تمرین

یکی از اشتباهات کنکوری ها اینه که تست زدن رو با درس خوندن و مطالعه یکی میدونن ، در صورتیکه اینها هر کدوم مقوله ای جدا از هم هستن.

خیلی هل فکر میکنن همین که یه درسی رو خوب مطالعه کنن یعنی بر اون درس مسلط شدن در صورتیکه این طرز فکر کاملا غلطه ! شما اول باید درسی رو خوب مطالعه کنید و بعد از اون حتما رو تست های اون درس کار کنید و اگر تست و تمرین و مطالعه رو به خوبی انجام بدید ، اینجاست که بر اون درس مسلط میشید.

پس در کنار مطالعه ، تست زدن هم لازمه بخصوص کار کردن بر روی تست های کنکور های قبلی.

انگیزه

گاهی اوقات پیش میاد که به خاطر درس خوندن زیاد ، از هر چی درسه حالت بهم می خوره و از درس زده میشی.

برای اینکه گرفتار این مشکل نشی ، ، یا اگرم خدایی نکرده گرفتارش شدی باید حتما بین درس ،تفریح و تنوع داشته باشی ، تنوع به این معنا نیست که هر هفته پاشی بری شمال یا سفر خارج از کشور! نه

همین گپ زدن های دوستانه ، همین خوش و بش ها ، همین نشستن پای پلی استیشن و یا کامپیوتر ، همه اینها میتونه تو رو سر حال بیاره و حال و هوات رو عوض کنه
اما حواست باشه که زیاد مشغول اینا نشی.

اگر هم خدایی نکرده بی انگیزه شدی سعی کن هدف هات رو تو یه برگه بنویسی تا هر وقت بهشون فکر میکنی بهت روحیه بده مثلا به این فکر کن که اگه کنکور رتبه خوبی بیاری میتونی یه سیستم
پنتیوم 8(ایشالله تا کنکور 90 میاد)بخری!!
یا اگه مایه دار باشی بابات برات ماشین می خره(البته نه از نوع کوکی)

فکر کردن به همین ها به آدم روحیه و انرژی میده.


اصول مطالعه

هیچ وقت تو درس خوندن خودکشی نکن مثلا تو یه روز از 24 ساعت 28 ساعت درس نخون
بابا قرار نیست که شب و روز درس بخونی ، باور کن اگر روزی 5-6 ساعت مفید بخونی و با برنامه ریزی پیش بری رتبه 1 واسه توئه. goli


همیشه سعی کن درس ها رو با هم بخونی و تموم کنی ، نه اینکه یه کتاب رو تموم کنی و بعد بری سراغ کتاب بعدی ، این کار اشتباهیه چون که مثلا:

کتاب 1 رو تموم میکنی و میری سراغ کتاب 2 و بعد 3 و 4 و کتاب پنجم ، حالا دیگه اصلا چیزی از کتاب اولی و دومی یادت نیست . پس تو مطالعه کتاب ها رو با هم پیش ببر و کم کم تمومشون کن.

خلاصه نویسی رو هیچ وقت فراموش نکن ، مثلا زمانیکه برای اولین بار کتابی رو می خونی از اون صفحه یا فصلی که می خونی ، چیزی رو که کاملا فهمیدی یا 2 هزاریت افتاده ، کمی از متنش رو جدا و
خلاصه کن .

مثلا از 10 خطی که خوندی ، 2 خط که مفهوم اصلی رو داره ازش جدا کن. با این کار بعدا که میای اون صفحه رو بخونی زمانیکه اون 2 خط رو میخونی ، تمام اون 10 خط میاد تو ذهنت. rooz

پس سعی کن به اصطلاح لپ کلام رو خلاصه نویسی کنی ، این کار خیلی تو صرفه جویی وقت کمکت می کنه.

امیدوارم که از این مطالب استفاده کرده باشین ، اگر جایی چیزی رو از قلم انداختم یا اشتباه گفتم حتما یادآوری کنید .
بازم از کنکوری های پارسال یا از با تجربه های کنکور خواهش میکنم که تو این تاپیک تجربیات خودشون رو در اختیار تازه کار ها قرار بدن. ممنون

موفق و پیروز باشید goll
درياي آرام ناخداي قهرمان نمي سازد

آواتار کاربر
mah3a
کاربر خوب
کاربر خوب
پست: 350
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 آذر 1389, 9:30 am

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط mah3a » سه‌شنبه 14 دی 1389, 10:17 pm

سلام
واقعا از آقای travian ممنون که این تاپیک و ایجاد کردن وشاید تجربه ی ما که کنکورو( که برای خیلیا مثل یه دیو می مونه )رو با موفقیت گذروندیم کمک خیلی زیادی بکنه.
واقعا ترسیدن از تعداد شرکت کننده های کنکور کار اشتباهیه . من خودمم این نگرانی و داشتم ولی اشتباه بود .چون همون طور که دوستمون گفت خیلی ازون افراد بدون مطالعه قبلی و امادگی میان سر جلسه(می دونم اینارو آقای travian هم گفتن ،اما خواستم یه بار دیگه گفته بشه که بدونید حقیقته و فقط نظر شخصی نیست)
اگه توی یه درسی ضعیف هستید. بهتره که فصل ها و قسمتایی ازون کتاب رو انتخاب کنید که در کنکور سوال زیاد ازشون میاد .
اگه در جواب سوالی شک دارید و کمتر از 50%احتمال می دید درسته بهتره که اون سوال و جواب ندید.
درسای مثل فیزیک ،ریاضی و ....که فرمول و راه حل دارن و بعد ازین که مطالعه کردید و خوب یادشون گرفتید تستاو تمریناشو حل کنید. این کار باعث می شه که فرمول ها و راه حل تو ذهن شما بمونه چون درسایی هستند که به تمرین و تست زیادی نیاز دارن.
برای درسای دیگه ام که مفهومی هستند بهتر بعد از 2و.3 روز تستاشو بزنید. وقتی بعد از مطالعه تست می زنید چون تازه اون مبحث رو خوندید به خوبی می تونید به تستا جواب بدید اما بعد از چند روز دیگه این طوری نیست و اون موقع می تونید مطمئن بشید که اون مبحث و به خوبی یاد گرفتید یا نه؟
خلاصه نویسی خیلی می تونه بهتون کمک کنه مخصوصا روزای آخر که به کنکور نزدیک می شید. از همون روز اول که مباحث کم هستند این کارو شروع کنید.
هیچ وقت دلتون و به سوالای کنکور سال های پیش خوش نکنید.چون غیر قابل پیش بینیه.همیشه به این فکر کنید که سخت تر ازینم می تونه باشه .من خودم این اشتباهو کردم و ضربشم خوردم.
برای انگیزم غیر ازون حرفایی که دوستمون زد خوبه با کسی که خودش قبلاً این دوران و داشته وبا موفقیت گذرونده صحبت کنید.این خیلی بهتون کمک می کنه.خود منم هر وقت که بی انگیزه و ناامید می شدم همین کارو انجام می دادم.چون بعضی وقتا دوستانی که شرایطشون مثل شماست خیلی نمی تونن کمکتون کنن.
توصیه می کنم از دوستایی که انگیزه و هدفی برای کنکور ندارن دوری کنید.دوست خیلی تاثیر گذاره.خــــــــــــــــــیلی.این و فراموش نکنید.

امیدوارم این مطالب در موفقیت و پیشرفتتون تاثیر گذار باشه و کمکتون کنه.
اگر "او" بخواهد ،همه چیز درست میشود...
و هرآنچه "او" خواست،یعنی درست شدن همه چیز...

آواتار کاربر
travian
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1100
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 31 مرداد 1389, 1:10 am
محل اقامت: پايتخت

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط travian » جمعه 17 دی 1389, 12:34 pm

سلام. اول از همه از mah3a خانم خیلی ممنونم که در این تاپیک شرکت کردن.

دوستان یه نکته ی دیگه که یادم اومد بگم ، اینه که:

اگر سال آخر دبیرستان هستید و یا کلاس کنکور میرید و کم کم خودتون رو برای کنکور آماده می کنید ، سعی کنید بلافاصله زمانی که مثلا از مدرسه و یا کلاس به خونه اومدید حتما درس اون روز رو بخونید و یا اگر درس هایی مثل ریاضی و فیزیک و ... رو حتما همون روز تمریناتش رو حل کنید . cuf:

چون اینکار باعث میشه که 95% مطالب تو ذهن و حافظتون بمونه و اگر چند روز بعد هم نگاهی به اون درس ها بندازید 5% دیگه رو هم تکمیل می کنید و به لطف خدا در کل 100 % مطالب رو با تمرین و تلاش یاد می گیرید. danesh

پس سعی کنید درس ها رو همون روز که درس داده میشه مطالعه و یا تمرین کنید.

باز هم از دوستان کنکوری خودمون خواهش میکنم در این تاپیک برای راهنمایی کنکوری های امسال شرکت کنن. go:

موفق و پیروز باشید goll
درياي آرام ناخداي قهرمان نمي سازد

samadblaj
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 107
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 مرداد 1389, 10:06 am
تماس:

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط samadblaj » جمعه 17 دی 1389, 1:25 pm

از travian بابت پست خوبش ممنونم
توصیه : به هیچ عنوان سراغ سایت travian نرو (که من زمان کنکور فکرم پی همین بود...)
تمامی نکات رو دوست گلم گفتن ببینید چیزی از کنکور آسونتر وجود نداره من که 1% هم استرس نداشتم (به مراقبه گفتم ببخشید آب میوه هم می دید dan )
من یک ماه زمان داشتم برای آماده شدن برا کنکور نه پشتوانه ای قوی برا راهنمایی داشتم و نه هزینه ای که توی کلاس های کنکور ثبت نام کنم دو تا کتاب تست داشتم یکی عمومی یکی تخصصی. تنها مرجعم همین انجمن بود. کاردانش بودم که هیچ کدوم از کتاب های تخصصی توی رشته خودم نبود و باید ظرف 30 روز خودمو با کتاب هایی که حتی یه بارم نخوندم و اصلا برا خرید هم گیر نمیومد ست کنم .حتی تا کتابفروشی های شیراز هم رفتم پیدا نشد تا مدیر همین انجمن آقای فاطمی گل آدرس سایتی که کتاب ها رو به صورت مجازی(pdf) منتشر میکرد بهم داد دانلود کردم و این 7 کتاب رو روی کامپیوتر خوندم که خیلی کسل کننده بود ولی علاقه داشتم و خسته نمی شدم چون زمان ندشتم چند تا کتاب رو حذف کردم که خیلی اشتباه کردم ولی بازم راضیم چون شرایطم خیلی مزخرف بود و اصلا امیدی برا قبولی نداشتم...(ببخشید بیشتر شبیه خاطره بود)

1= به هیچ وجه برا خودت امار نگیر یا خودتو مقایسه نکن همینجور که دوستمون گفت بیش از 50 درصد داوطلبا سیاهی لشگرند.

2= بهترین مکان یه اطاق خشکو خالیه (نه کتابخونه ، سلیقه ها متفاوته و انسان ها انعطاف پذیر)

3= تفریح رو از دست نده باور کن یک ساعت کوهنوردی تجزییه از یک بار منفی به +

4=از کتاب های تست حتما استفاده کن به نکاتی که تو اصلا ضمن نمی زنی اشاره میکنن...

5=حتما از یک کتاب برنامه ریزی استفاده کن ، کتاب برنامه ریزی زمانی مفیده که تمامی اوقات روزانه رو یاداشت کنی همین امر به صورت عجیب باعث افزایش زمان مطالعه میشه

6=اگه می خوای کنکور رو شکست بدی باید از خیلی چیزا گذشت ، انتخاب با شماست.

فعلا همین... امیدوارم بدرد بخور باشه

راستی آقای تراوین شما کلاس زبان هم میرفتید؟ کجا؟

آواتار کاربر
travian
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1100
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 31 مرداد 1389, 1:10 am
محل اقامت: پايتخت

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط travian » جمعه 17 دی 1389, 2:23 pm

سلام . از آقای samadblaj خیلی ممنونم که تو این تاپیک شرکت کردن.

منم پیشنهاد میکنم که سراغ سایت travian نرید nar:

من تا حالا کلاس زبان نرفتم ، ولی به خاطر علاقه ی زیادی که به زبان انگلیسی داشتم و الانم دارم ، خیلی از کتاب ها ی آموزش زبان رو خودم می خونم ، تا حالا هم بیشتر کتاب های خودآموز پیشرفته
رو خوندم از سری کتاب های ژرف اندیشان
rooz

کتاب های خودآموز مقدماتی هم فکر کنم موجود باشه ، برای یادگیری لغات هم معمولا از فلش کارت ها استفاده می کنم. cuf:

موفق باشید goll
درياي آرام ناخداي قهرمان نمي سازد

Milade
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 67
تاریخ عضویت: دوشنبه 8 آذر 1389, 9:16 pm

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط Milade » جمعه 17 دی 1389, 6:55 pm

سلام بچه ها

من هم شروع کردم به خوندن و دارم بکش میخونم !

این 1 ماه اولی رو روزی تقریباً 10-14 ساعت به طور مفید خوندم .
خودم رو توی کتابخونه حبس کردم که فکر تلوزیون و لپ تاپ و ... از ذهنم بیاد بیرون .
تو این مدت یه تجربه کسب کردم ! :

دروس تخصصی رو اول بخونید و عمومی ها رو اخر !

من اول کار چون از عربی بدم میاومد خوندمش اما الان که میبینمش همه قواعد پریده از ذهنم .
مشاور ام بهم گفتش دروس عمومی فرار هستش و 2-3 ماه اخر بخونش .....

خدا رو شکر توی ازمون اولی رتبه زیر 10 اوردم tof:

امیدوارم بیام شمسی پور یا اگر درست باشه و این سال 90 چند تا کارشناسی ÷یوسته هم اومده باشه یه راست کارشناسی بزنم ..... !

این فروم رو همیشه به خاطر دارم و مطالعه میکنم goll

آواتار کاربر
travian
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1100
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 31 مرداد 1389, 1:10 am
محل اقامت: پايتخت

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط travian » جمعه 17 دی 1389, 7:40 pm

سلام آقا میلاد ، خوش اومدی. خیلی ممنون که اومدی تو این تاپیک. goll

آقا میلاد به نظر من 100% داری اشتباه می کنی. می دونی چرا؟؟ ببین از الان تا کنکور خیلی مونده و تو اگه اینجوری بخوای درس بخونی تا اونموقع از درس زده میشی .

شروعت خیلی خوبهولی سعی کن در کنارش به فعالیت های دیگه هم بپردازی. حبس کردن خودت کار درستی نیست ،
من این تجربه رو دارم ، منم مثل تو اولش اینجوری شروع کردم ولی بعدا بدجور از درس زده شدم .

ببین انسان از کار تکراری بدش میاد ، این ویژگی ذاتی تمام انسان هاست و به همین دلیل اگه تا اونموقع اینجوری درس بخونی ، درس خوندن برات خیلی خیلی تکراری میشه و سرانجام آخراش کم میاری.

پس سعی کن در کنار مطالعه زیاد ، تفریح و تنوع هم داشته باشی.

در مورد دروس عمومی و تخصصی هم کارت درسته، مشاور هم کاملا درست گفته ، بعضی از درسا فرار هستن ولی سعی کن یه سری از درسا رو الان بخونی مثل ریاضی ، درسته که بعدا یادت میره ولی اگه الان بخونی فرصت برای رفع اشکال و تمرین زیاد داری، ولی اونموقع ممکنه که فرصت کم بیاری و از طرفی ممکنه دلهره داشته باشی که نکنه نتونی تمومش کنی.
پس سعی کن درساییی مثل ریاضی رو کمی مطالعه و تمرین داشته باشی.

من این موارد رو تو همین تاپیک بهش اشاره کردم . اگه یه بار دیگه مطالب بالا بخصوص اولی رو بخونی خیلی عالی میشه.
مرسی که به فروم خودت سر میزنی. ایشالله که شمسی پور قبول میشیyes: bil:
موفق باشی goll
درياي آرام ناخداي قهرمان نمي سازد

آواتار کاربر
mah3a
کاربر خوب
کاربر خوب
پست: 350
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 آذر 1389, 9:30 am

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط mah3a » شنبه 18 دی 1389, 11:28 am

سلام
آقای Milade به نظر منم کار خیلی خیلی اشتباهی می کنید.منم این اشتباه و کردم.حتی از تابستون شروع به خوندن کردم حتی تو ازمون رتبه 1 و در کرج آوردم.اما آخرش مهمه .الان چون تازه شروع کردید هم انگیزه ی کافی برای 10ساعت درس خوندن و دارید هم اول راهیت و انرژی کافی و دارید .ولی من بهتون قول می دم که تا اخرش نمی تونید این جوری پیش برید و آخرش خسته می شید.پس بیاید آروم آروم شروع کنید و سعی کنید رفته رفته ساعت مطالعتون و زیاد کنید .چون ماه های آخره که خیلی مهم و تاثیر گذاره.
نمی گم الان درس خوندن و ول کنید یا بهش اهمیت ندید نه اصلا این طور نیست ولی با این شدت نخونید.چون خیلیا این طوری شروع می کنن و آخرش کم میارن..پس این انرژی و بزارید برای ماه های آخر که خیلیا خسته می شن ،شما بتونید ازشون جلو بزنید و موفق تر عمل کنید.
این که درسای عمومی و بزارید ماه های آخر بخونید هم به نظر من اشتباهه.برنامتون و طوری تنظیم کنید که در روز هم درسای عمومی و بخونید هم تخصصی .درسته درسای عمومی فرار هستند اما همین تکرار باعث میشه که خیلی خوب توی ذهن شما جا بیوفتن.
2تا سوال برای من پیش اومد اول اینکه گفتید در آزمون رتبتون زیر 10 شده منظورتون ازموناییه که هر 2هفته 1بار برگزار میشه؟مثل قلم چی.
و دوم اینکه شما الان دارید1کتاب و تا آخر می خونید و میرید سراغ کتاب بعدی؟ fekr
اگر "او" بخواهد ،همه چیز درست میشود...
و هرآنچه "او" خواست،یعنی درست شدن همه چیز...

meysam021
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 88
تاریخ عضویت: شنبه 18 دی 1389, 11:58 am

معرفی خودم

پست توسط meysam021 » شنبه 18 دی 1389, 12:16 pm

سلام به همه تون از تاپیک های علی که زدین خیلی ممنون
من تازه تو این فروم عضو شدم. تقریبا بیشتر مقاله های تاپیکا رو خوندم خیلی ها به نظم جالب بود.
و از امروز میخوام تو این فروم با هم در ارتباط باشیم بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم
البته من سوم هستم و امسال کنکور میدم که شدیدا تشنه تجربه و راهنمایی هستم.
من اینجوری مطالعه میکنم:
اینم بگم که تو ازمون های قلمچی (2 هفته 1 بار)شرکت میکنم.
طبق برنامه کانون از درسای اول دبیرستان شروع کردم و عمومی ها رو میخونم و از دروس سال دوم هم همه دروس تخصصی رو میخونم. rooz
مطالعه مفیدم تو هر روز 4 الی 5 ساعته.
تقریبا تست همه درسا رو میزنم. تو تست ها هم تو دو درس برنامه سازی وسخت افزار اگه 100 تست باشه .95 تاشو درست میزنم و اون 5 تا هم که مونده تو دام اموزشی میفتم. cuf:
تو فرض کن تو کانون هم زیر 20 میزنم.
.
.
.
تا پست بعدی فعلا اینا...
رشته ام کامپیوتر هستش .
راستی نظرتون راجع برنامه ام چیه ؟
قربون همه

آواتار کاربر
mah3a
کاربر خوب
کاربر خوب
پست: 350
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 آذر 1389, 9:30 am

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط mah3a » شنبه 18 دی 1389, 3:56 pm

سلام آقا میثم.
شما چون آزمون های قلم چی و شرکت می کنید پس خیالتون از بابت برنامه ریزی راحت باشه و نگران اینم نباشید که آیا می رسم همه ی کتاب هارو تموم کنم یا نه؟!چون اگه طبق این برنامه جلو برید حداقل 2بار کتاب ها براتون دوره میشه.
فقط شما باید نقاط ضعفتون و در آزمون ها پیدا کنید و اونارو برطرف کنید.
به نظر من برنامتون خوبه bale به شرط اینکه از آزمون ها هم خیلی خوب استفاده کنید.
اگر "او" بخواهد ،همه چیز درست میشود...
و هرآنچه "او" خواست،یعنی درست شدن همه چیز...

Milade
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 67
تاریخ عضویت: دوشنبه 8 آذر 1389, 9:16 pm

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط Milade » شنبه 18 دی 1389, 6:17 pm

سلام بچه ها
ممنون كه جواب پست بنده رو داديد .

والله نميدونم !
اما فكر نميكنم زده بشم !
الان دارم با بچها هايي كه توي كارشناسي ترم اول شركت ميكنن ميخونم و خب اين خودش يه جور انگيزه هستش واسه من كه درس بخونم .
ضمن اينكه من رياضي فيزيك بودم و خب برا گرفتن مدرك كامپيوتر 1 بهمن امتحانات فني و خرفه اي دارم كه خب بايد براي اونها درس بخونم ديگه !
خلاصه امتحانات يه جوري شده كه تا تابستون يه پشت بايد بخونم !!!

+سطح توقع توي خانواده ما بالا هستش .
همين امسال پير عموم دكتري دانشگاه شيراز رو با رتبه 127 قوبل شد !
بدون داشتن هيچ سهمي يا چيزي ...

البته يه چيز ديگه هم هستش !
من به كامپيوتر علاقه دارم كلاً و قبلاً هم زبانهاي برنامه نويسي C و ASp.net رو كار كردم ...

يعني اين نيستش كه چون كنكور دارم از الان بخونم !!!
وگرنه مال رياضي من حتي 1 صفحه هم نخوندم !!!!:D

آواتار کاربر
mah3a
کاربر خوب
کاربر خوب
پست: 350
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 آذر 1389, 9:30 am

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط mah3a » شنبه 18 دی 1389, 6:41 pm

آقا milade
من و آقای travian سعی کردیم از تجربیاتمون در اختیار شما قرار بدیم تا اشتباهاتی و که ما کردیمو شما انجام ندین.امیدوارم تا آخرش همین طور که خودتون گفتید خسته نشید.
سطح توقع توي خانواده ما بالا هستش .
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب ما که نمی گیم درس نخونید gsg ما می گیم صحیح درس بخونید.
بازم هر جور خودتون صلاح می دونید.این دیگه به خودتون بستگی داره.
امیدوارم موفق باشید.
danesh
آخرین ویرایش توسط mah3a در چهارشنبه 2 شهریور 1390, 12:11 am، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
اگر "او" بخواهد ،همه چیز درست میشود...
و هرآنچه "او" خواست،یعنی درست شدن همه چیز...

آواتار کاربر
travian
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1100
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 31 مرداد 1389, 1:10 am
محل اقامت: پايتخت

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط travian » یک‌شنبه 19 دی 1389, 12:30 am

سلام. آقا میثم به جمع کنکوری ها خوش اومدی.

خیلی خوبه که داری با برنامه پیش میری ، سعی کن از برنامه ی قلم چی اصلا عقب نمونی و پا به پا باهاش پیش بری.

نکات و تست های مهم رو هم یادداشت کن و حتما اونا رو بیشتر تمرین و مطالعه کن ، همرو بخون ولی اونا رو بیشتر. rooz

همونطور که مهسا خانم گفتن ، سعی کن که نقاط ضعفت رو پیدا کنی و اونا رو برطرف کنی ، در کل خودت رو محک بزنی و برای کنکور اصلی آمادگی لازم رو داشته باشی. yes:

اگه بازم سوالی داشتی من در خدمتم.

موفق و پیروز باشی goll
درياي آرام ناخداي قهرمان نمي سازد

آواتار کاربر
travian
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1100
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 31 مرداد 1389, 1:10 am
محل اقامت: پايتخت

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط travian » یک‌شنبه 19 دی 1389, 12:43 am

سلام. آقا میلاد من نمی دونستم که شما بهمن ماه امتحان دارید ، ولی در کل به سفارشات ما توجه کنید.


ما نمیگیم که از الان واسه کنکور نخون ، ما ( من و مهسا خانم) میگیم بخون ولی نه طوری که تا اون موقع خسته بشی و کم بیاری.

ببین برات مثالی میزنم: کنکور مثل مسابقه بوکس می مونه ، هر کی که آخرش پا بر جا باشه برنده هستش ، بعضی از بکسر ها اول بازی ، هی اینور و اونور میرن و کلی تکون میخورن و این باعث میشه که زود خسته بشن و تا آخر مسابقه دوام نیارن
به خاطر همین هم بازنده میشن.

حتما با اصول مطالعه پیش برو ، نه بدون اصول.

موفق باشی رفیق goll
درياي آرام ناخداي قهرمان نمي سازد

meysam021
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 88
تاریخ عضویت: شنبه 18 دی 1389, 11:58 am

Re: تجربیات کنکوری ما برای کنکوری های جدید(سال 90)

پست توسط meysam021 » یک‌شنبه 19 دی 1389, 12:49 am

بازم سلام
از travian و mah3a khanoom خیلی ممنونم امیدوارم بتونیم از تجربیات ارزشمند شما نهایت استفاده رو برده باشیم.
از راهنمایی هاتون هم نهایت تشکر رو دارم .
اما یه سوال داشتم...؟
اینکه برترین دانشکده های فنی کشور کدوم ها هستن.چون به تازگی خیلی به دانشکده فکر میکنم و بنابه تجربه خیلی ها فکرکردن از حالا به دانشکده زیاد خوب نیست و ادمو سردرگم میکنه fekr واسه همین دیگه میخوام این فکرو واسه آینده موکول بکنم اما میخوام بدونم که کدوم دانشکده ها برترین ها هستن؟
و امکاناتشون چجوریه؟
خیلی ممون میشم
shad

قفل شده

بازگشت به “کنکور کاردانی پیوسته ( فنی و حرفه ای )”