مشكلات دانشجويان پودماني

در این قسمت میتونید به بحث در مورد کنکور کاردانی به کارشناسی بپردازید

مدیران انجمن: Parsian، rosa_127، Moh3n II، مدیران

قفل شده
mh
پست: 3
تاریخ عضویت: شنبه 13 بهمن 1386, 1:59 pm

مشكلات دانشجويان پودماني

پست توسط mh » شنبه 13 بهمن 1386, 2:11 pm

سلام عرض می‌کنم خدمت همه‌ی دوستان عزیزم:
من یه گشتی زدم دیدم در این مورد چیزی نیست گفتم بپرسم :
من ترم آخر نرم افزار پودمانی علمی کاربردی هستم . حتما از شرایط تحصیل به این روش آگاهی دارید و دارم خودم رو برا کنکور یال آینده آماده میکنم . شایعاتی مطرح هست مبنی بر اینکه در صورت قبولی در دانشگاه دولتی فقط دروس عمومی معادل سازی خواهند شد و عملا همه ی زحمات شما نقش بر آب میشه . :roll: این خبر تا حدی هم صحت داره چون بر طبق قوانین وزارت علوم دانشجویانی که بدون کنکور وارد بشن واحد هاشون قبول نیست . نمود این مسئله حتی در خود علمی کاربردی هم نمایان هست چون اگر شما دانشجوی پودمانی باشی و ترمی علمی کاربردی در همون رشته قبول بشی ، زیر ۵۰ درصد واحد هات رو قبول میکنن .
سوالات من اینها هستند:
کسی از دوستان از قوانین اطلاع داره ؟
کسی پودمانی بوده با دانشجوی پودمانی رو میشناسه که وارد دانشگاه دولتی شده باشه ؟ سرنوشتش چطور شده(واحداش رو قبول کردن) ؟
کسی از قوانین پیام نور اطلاع داره ؟میشه فراگیر رفت و آیا واحدها معادل سازی میشن ؟(نمونه‌ی عملی)
بر طبق قوانین علمی کاربردی اگر شما در کنکور قبول بشید لازم نیست آزمون جامع بدید و بهتون مدرک میدن .آیا این امر برای دانشگاه ها پذیرفتنی است ؟
و هزار آیای دیگه ..................

اگر همه‌ی جواب ها به این سوالات منفی است پس چرا وزارت علوم و این دانشگاه آبکی علمی کاربردی اعلام میکنه که مدارک ما معتبر هست ؟ چه کسی جوابگوی عمر و هزینه‌ی از دست رفته ی جوان هاست ؟

Rebel
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 17
تاریخ عضویت: شنبه 13 بهمن 1386, 4:33 pm

پست توسط Rebel » شنبه 13 بهمن 1386, 4:36 pm

از دانشگاههای دولتی اطلاعی ندارم
ولی دانشگاه آزاد امروز یه اطلاعیه تو دانشگاه زده بود که واحدهای دانشجویان پودمانی و علمی کاربردی قابل معادل سازی نیست :?

ali_reza
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 12
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 22 آبان 1386, 10:36 pm

پست توسط ali_reza » شنبه 13 بهمن 1386, 7:10 pm

دوستان اگه مدرک کارشناسی ناپیوسته را بگیریم هم همین طوره ؟ البته نه از راه پودمانی یعنی واسه فوق جایی قبول ندارن این مدرکو

mh
پست: 3
تاریخ عضویت: شنبه 13 بهمن 1386, 1:59 pm

پست توسط mh » شنبه 13 بهمن 1386, 8:27 pm

Rebel نوشته شده:از دانشگاههای دولتی اطلاعی ندارم
ولی دانشگاه آزاد امروز یه اطلاعیه تو دانشگاه زده بود که واحدهای دانشجویان پودمانی و علمی کاربردی قابل معادل سازی نیست :?
ممنون ..این از اولیش
متاسفم :cry:
واقعا ..........................چی بگم

elninoo
پست: 7
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 25 دی 1386, 12:03 pm

پست توسط elninoo » یک‌شنبه 14 بهمن 1386, 4:15 pm

مسخره شو دراوردن.من نميدونم اين دوره اي كه هيچي نداره رو آخه اصلا واسه چي گذاشتن.اولش كلي گفتن كه آره هيچيش فرقي نميكنه و بيايد و مدركتونم همون مدرك بچه هاي ترميه...
حالا يه گواهي اشتغال ميخوان بدن بهت 67 بار توش مينويسن پودماني.
بعد هم اين آزمون جامع لعنتي.هيچيش معلوم نيست به خدا.هيچيش.من رفتم آزاد و ثبت نام كردم.700 تومان پول دادم و 500 تومان هم سفته.حالا اگه بزنه اين وسط آزمون جامع رو قبول نشم همه اينا رفته؟
كسي هست كه خبر داشته باشه اين آزمون جامع لعنتي چقدر احتمال قبولي داره؟
ميگن نمره منفي نداره مثل اينكه؟

rasool1110
پست: 6
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 مرداد 1386, 9:38 pm

پست توسط rasool1110 » دوشنبه 15 بهمن 1386, 8:29 am

اقا جون شما چطوری ثبت نام کردی در صورتیکه آزمون جامع ندادی . چه مدرکی داشتی ؟ آخه من برای گواهی رفتم ولی به من ندادن و یه لیستی از درسهای گذرونده دادن که فکر کنم برای ارسال به دانشگاه مرکزی بود و اعتباری نداشت و چون گواهی ندادن یه نامه رئیس دانشگاه خدمون داد که این دانشجو این تعداد واحد رو گذرونده اما توش نوشتن که دادن مدرک منوط به شرکت در آزمون جامع هست و وقتی برای ثبت نامه رفتن گفتن شما اول برو آزمون جامع رو شرکت کن و بعد در شهریور ماه برای ثبت نام بیا . حالا دیگه ما هم نشستیم برای آزمون اسفند ماه که 16 هست . در مورد معادل سازی هم یکی از دوستام که قبول شده بود گفته بودن باید مدرکتو سازمان سنجش تائید کنه که با یه استعلام از طرف خودشون حل میشه .چون یکی دیگه از دوستام که دولتی قبول شد اول گفته بودن که ما مدرکو قبول نداریم اما الان ترم دوم رو داره میگذرونه و مشکلی هم نداره و آزمون جامع رو هم شرکت نکرده .

elninoo
پست: 7
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 25 دی 1386, 12:03 pm

پست توسط elninoo » دوشنبه 15 بهمن 1386, 9:48 am

rasool1110 نوشته شده:اقا جون شما چطوری ثبت نام کردی در صورتیکه آزمون جامع ندادی . چه مدرکی داشتی ؟ آخه من برای گواهی رفتم ولی به من ندادن و یه لیستی از درسهای گذرونده دادن که فکر کنم برای ارسال به دانشگاه مرکزی بود و اعتباری نداشت و چون گواهی ندادن یه نامه رئیس دانشگاه خدمون داد که این دانشجو این تعداد واحد رو گذرونده اما توش نوشتن که دادن مدرک منوط به شرکت در آزمون جامع هست و وقتی برای ثبت نامه رفتن گفتن شما اول برو آزمون جامع رو شرکت کن و بعد در شهریور ماه برای ثبت نام بیا . حالا دیگه ما هم نشستیم برای آزمون اسفند ماه که 16 هست . در مورد معادل سازی هم یکی از دوستام که قبول شده بود گفته بودن باید مدرکتو سازمان سنجش تائید کنه که با یه استعلام از طرف خودشون حل میشه .چون یکی دیگه از دوستام که دولتی قبول شد اول گفته بودن که ما مدرکو قبول نداریم اما الان ترم دوم رو داره میگذرونه و مشکلی هم نداره و آزمون جامع رو هم شرکت نکرده .
من همون گواهي واحدهاي پاس كرده رو گرفتم.توش ننوشتن كه مدرك منوط به آزمون جامع هست.فعلا كه مشكلي پيش نيومده و ثبت نام هم كردم و سفته رو هم دادم.فكر كنم خودت رفتي پيگيري كردي آره؟ سرتو مينداختي پايين و ثبت نامتو ميكردي.آزمون جامع هم مثل اينكه همه قبول ميشن! اگه شانس ما گند نزنه ايندفعه اصلا.
اون دوست شما هم كه دولتي ميره و الان مشكلي نداره نبايدم مشكلي داشته باشه.چون اونايي كه تو كارداني به كارشناسي دولتي و خود علمي كاربردي قبول ميشن آزمون جامع نميخوان.ولي آزاد ميخواد چون توسط سنجش برگزار نميشه.
خودشونم نميدونن چه غلطي دارن ميكنن به خدا.

قفل شده