شما در حال مشاهده نسخه قدیمی سایت کارشناسی هستید. جهت مشاهده نسخه جدید اینجا کلیک کنید

 »  درباره کارشناسی

اين وب سايت به دست يک دانشجوي نرم افزار و در راستاي کمک به داوطلبان آزمون کارداني به کارشناسي رشته کامپيوتر بنا شده است که شامل مطالبي مفيد، پيرامون کنکور کارشناسي ناپيوسته و کاردانی پیوسته کامپيوتر ميباشد. اميدوارم با حمايت شما دانشجويان عزيز بتوانيم کمکي ناچيز به اين داوطلبان بکنيم. مباحث کلي اين سايت عبارت است از : سر فصلهاي دروس کنکوري - منابع پيشنهادي - ظرفيت دانشگاهها - نحوه درس خواندن براي کنکور - دفترچه سوالات کنکور - کارنامه و درصدهاي افراد قبول شده - نحوه بودجه بندي دروس عمومي و تخصصي - مصاحبه با افراد قبول شده در کنکور - آزمونهاي مجازي رايگان و نکاتي مفيد، پيرامون دانشگاههاي دولتي - آزاد و علمي کاربردي.

آيا ميدانستيد اکثر اعضاي سايت کارشناسي، در کنکور کارداني به کارشناسي سال 86 و 87 با رتبه هاي عالي ( دورقمي و تک رقمي ) به موفقيت دست پيدا کردند ؟
   آيا ميدانستيد همين افراد در بخش تالار گفتمان
و فروم سايت کارشناسي آماده پاسخگويي به سوالات و کمک به شما در جهت رسيدن به موفقيت هستند؟



 »  تدریس خصوصی

تدریس و مشاوره خصوصی ویژه داوطلبان متقاضی رتبه های برتر کنکور سراسری 90

  دوره های آموزشی مفهومی / نکته و تست / رفع اشکال برای دروس ذخیره و بازیابی اطلاعات و مدار منطقی به صورت خصوصی تشکیل می گردد. تدریس از روی رفرنسهای اصلی کنکور سراسری و گلچینی از مناسبترین کتب/جزوات موسسات معتبر کنکور انجام می شود. مشاوره و برنامه ریزی فردی برای داوطلبان شهرستانی نیز به صورت اینترنتی قابل انجام است.

خلاصه سوابق کاری مدرس :

» مسئولیت دفترچه های تخصصی واحد آزمون موسسه قلمچی (سال ۸۳)
» مدیریت فروم کاردانی به کارشناسی و مشاوره سایت کارشناسی دات کام (از سال ۸۶ تاکنون)
» مدیریت سایت مهندس طورانی (از سال ۸۷ تاکنون)
» همکاری در بخش جزوات و آزمونهای موسسه پارسه (از سال ۸۷ تا ۸۹)
» برگزاری کلاسهای حل تمرین دروس ذخیره و بازیابی و مدار منطقی موسسه پارسه (سال ۸۸)
» برگزاری کلاسهای مشاوره، برنامه ریزی، انتخاب رشته و ... موسسه پارسه (از سال ۸۸)
» مدیریت سایت موسسه پارسه (از سال ۸۹ تاکنون)

جهت مشاهده ویژگیها و شرایط دوره ها می توانید
اینجا را
کلیک کنید



 »  مهندسی معکوس

شاید مشکل خیلی ها در کنکور عدم تسلط کافی و مهارت لازم در تکنیکهای تست زنی باشه. جالبه بدونید خیلی ها به کمک همین مهارت و بدون درس خواندن لازم در کنکور قبول شدند! البته خوشبختانه تعداد این افراد زیاد نیست و موسسات کمی هم در این رابطه فعالیت میکنند.

دكتر عباسپور ( رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس) : گذشت زمان و متحول نشدن روش آزمون باعث شد كه نتيجه آن تغيير يابد و كساني در كنكور پذيرفته شوند كه مهارت هاي بيشتري صرفاً در تست زني داشته باشند. اخيراً برخي مؤسسات صرفاً با همين روش، یعنی افزایش مهارت های تست زنی، ضریب پذيرفته شدن داوطلبان را افزايش داده اند.

با استفاده از اصول مهندسي معكوس و استفاده از ابزارهاي قدرتمند آمار و احتمالات و بحث هاي روانشناسي نحوه كاهش ترديد بين جوابهاي چهار گزينه اي به سه گزينه اي و نهايتا تك گزينه اي و كشف گزينه صحيح با درصد احتمال صحت بالا را براي شما تشريح میشود. كارآيي خارق العاده اين روشها هنگامي آشكار ‏مي ‏شود كه شما نتايج آن را روي كنكورهاي برگزار شده دوره هاي قبل تست و ارزيابي كنيد. با كمي حوصله و پشتكار و دقت متوجه خواهيد شد كه ديگر نيم ساعت آخر جلسات آزمون كنكور سراسري براي شما نيم ساعت نااميدي نيست ، بلكه نيم ساعتي است كه ‏مي ‏تواند سرنوشت قبولي شما را به شدت تحت تاثير قرار دهد و جايگاه و رتبه علمي شما را تا حد خارق العاده اي جابجا كند. در زماني كه فقط با زدن دوعدد تست بيشتر دانشگاه محل تحصيل و رشته و مقطع تحصيلي شما تعيين ‏مي ‏شود ، بديهي است كه اگر روشي بتواند رسيدن به بيش از دهها تست صحيح را تضمين كند، ارزشي هم سنگ طلا خواهد داشت.

به احتمال قوي شما از جمله افرادي هستيد كه جهت آمادگي براي كنكور زحمات فراواني را كشيده ايد و در اين راه سرمايه گذاري كرده ايد. ازجمله سرمايه وجودي خويش ، زماني و ريالي. لذا شما ميتوانيد با يادگيري روشهاي مكمل بي شك از رقيبان همرتبه خويش چند گام جلوتر حركت كرده و تلاش خود را به ثمر برسانيد.  براي اثبات كارآيي اين روشها به اختصار اشاره ‏مي‏كنيم كه اگر شما در كنكور امسال 80% را بر مبناي دانش خويش درست علامت بزنيد و 20% بقيه را با روشهاي ارايه شده در اين CD ها و جزوه ها علامت بزنيد،  امتياز شما به جاي 80% به رقم باور نكردني 6/99% خواهد رسيد. همينطور اگر به 50% سوالات درست جواب داده باشيد و نصف ديگر را با كمك تكنيك هاي ارايه شده علامت بزنيد رتبه شما از 50% به 7/84% افزايش ‏مي ‏يابد.

پس تا به امروز 40% به قبولی نزدیک شده اید، و 60% باقی مانده به عهده خودتان و نحوه درس خواندنتان است.

سایت کارشناسی در جهت کمک به داوطلبان و تشریح کامل علم مهندسی معکوس برای داوطلبان کنکور، بسته ایی جامع را با نام افزایش مهارتهای تست زنی و مهندسی معکوس آماده کرده و در صورت تمایل آن را به درب منزل شما ارسال میکند. امید است که به کمک این بسته و تلاش و پشتکار خودتان، موفقیت را که زیاد هم دور از دسترس نیست تجربه نمایید. ضمنا سعی میکنم در کمترین زمان ممکن این بسته را که حاوی یک DVD  به همراه یه سری جزوات الکترونیکی است را به دست شما در هر جای ایران برسانیم.

توضیحات بیشتر در رابطه به این بسته

درخواست دریافت بسته مهندسی معکوس

 



 »  نيازمندي هاي سايت کارشناسي

دانشجویان رشته کامپیوتر ، توجه کنید

 

کاملترین مجموعه مقالات ، پروژه ها و پایان نامه های رشته کامپیوتر هم اکنون در دسترس شماست. محتویات این بسته 2 گیگا بایتی به شرح زیر است :

  بیش از 1500 مقاله و تحقیق های آماده  با فرمت ورد ( DOC )  - مشاهده لیست نمونه

  بیش از 200 مقاله و تحقیق آماده به صورت PDF

  کتابهای دانشگاه پیام نور به صورت فایل پاورپوینت

  بیش از 1500 کتاب لاتین مرتبط با رشته کامپیوتر

  بیش از 30 پایان نامه آماده برای رشته کامپیوتر -  مشاهده لیست نمونه

  پروژه های آماده مرتبط با رشته کامپیوتر 

  گزارش های کار آموزی مرتبط با رشته کامپیوتر

  پروژه های آماده رشته کامپیوتر با زبان های برنامه نویسی مختلف

  بیش از 300 شماره از مجلات تخصصی رشته کامپیوتر شامل مجلات ( دانش و کامپیوتر، کلیک ، بایت ، فوتوشاپ ، بوم ، هفت آسمون ، گاما ، گرافیک جدید )

 

توضیحات بیشتر و نحوه دریافت این مجموعه ارزشمند

 

 



 »  درباره این صفحه

اين صفحه حاوي تمام نوشته هايي که در شهریورماه 1390 ارسال شده مي باشد. نوشته ها بر حسب قديمي تر به جديد تر فهرست شده است.  در صفحه اصلي و يا با ديدن آرشيو مي توانيد موارد خيلي بيشتري پيدا کنيد.



 »  تبلیغات در کارشناسی

چنانچه سایت شما بازدید کمی دارد یا قصد معرفی محصولات خود در عرصه اینترنت را دارید، چنانچه سایتهای دیگر مبالغ هنگفتی بابت قرار دادن تبلیغات شما در سایتشان میگیرند، چنانچه سایت کارشناسی را محل مناسبی برای تبلیغات خود میدانید، اینجا کلیک کنید .


بهترین و نایاب ترین کتابهای الکترونیکی را در پارس بوک رایگان دانلود کنید

 



 »  همکاری با کارشناسی

سایت کارشناسی آماده تبادل لینک با کلیه سایتها و وبلاگهای علاقمند است. در صورت تمایل میتوانید پس از قرار دادن لینک سایت کارشناسی، در سایت یا وبلاگتان، ما را از طریق فرم تماس با ما در جریان بگذارید تا لینکتان را در فهرست دوستان کارشناسی اضافه نماییم. ضمنا در صورتی که سایت شما بالای 2000 بازدید در روز دارد، میتوانید درخواست تبادل تبلیغات متنی را به مدیریت سایت ارسال نمایید

  »  نمایش لیست دوستان کارشناسی
   از همه عزیزان و دانشجویان گرامی دعوت میشود، در صورتی که جزوه یا مقاله مفیدی پیرامون کنکور رشته کامپیوتر در مقاطع کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در اختیار دارید، جهت استفاده سایرین آن را به نشانی پست الکترونیک ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت و با نام خودتان در سایت قرار گیرد



 »  آمار  کارشناسی

دانشجویان رشته کامپیوتر با عضو شدن در این خبرنامه و ثبت ایمیل شخصیشان، میتوانند از آخرین اخبار کنکور کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ارشد و کاردانی پیوسته مطلع گردند.

 





Karshenasi.Com PageRank

 در صورتي که مطلب مورد نظر خود را پيدا نکرديد، سري به قسمت آرشيو بزنيد. در حال حاضر نفر بروي سايت آنلاين هستند 

 »  پکیج جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و IT

پکیج جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و IT  آماده شد

 با توجه به حجم و قیمت بسیار بالای منابع و کتابهای کنکور کارشناسی ارشد، سایت کارشناسی با جمع آوری این منابع و ارائه آنها در قالب " بسته استثنایی کنکور کارشناسی ارشد " زمینه را جهت رقابت و مطالعه برای کسانی که توان پرداخت هزینه های بالا را ندارند فراهم آورده است. ضمنا کسانی که قبلا از طریق سایت کارشناسی سفارش داشته اند ( پکیج دانشجویان رشته کامپیوتر یا بسته مهندسی معکوس ) میتوانند از تخفیف 50 تا 100 درصدی این بسته استفاده نمایند

 جهت مشاهده فهرست جزوات و کتب موجود در این بسته اینجا کلیک کنید

 

مژده به دانشجویان رشته کامپیوتر ( کاردانی و کارشناسی )

» منبعی مناسب برای کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری، آزاد و علمی کاربردی «

 تا حالا چقدر برای کتابهای گرون قیمت کنکوری و کمک آموزشی هزینه صرف کردید ؟ تا حالا چقدر برای پیدا کردن پروژه و تحقیق و جزوه در اینترنت جستجو کردید ؟  آیا از دست دادن اینهمه وقت و هزینه زیاد، ارزش داشته ؟

سایت کارشناسی امروز با افتخار اعلام میکند که با آماده کردن بسته ایی ارزشمند و استثنایی( در قالب DVD )، تمام نیاز های یک دانشجوی رشته کامپیوتر را برطرف کرده و آن را تقدیم به  همه کسانی میکند که خواهان پیشرفت و ارتقا تحصیلی با کمترین هزینه ممکن هستند.  جهت آشنا شدن شما با این پکیج، بخشی از محتویات آن را برای شما تشریح میکنم :

پکیج دانشجویان رشته کامپیوتر شامل بیش از 3 گیگابایت اطلاعات ارزشمند و حیاتی از جمله صدها جزوه با کیفیت از برترین اساتید دانشگاههای بزرگ ایران برای کلیه دروس رشته کامپیوتر ( کاردانی و کارشناسی )، صدها پروژه آماده برای اکثر دروس رشته کامپیوتر با انواع زبانهای برنامه نویسی، صدها نمونه سوال امتحانات پایان ترم از دانشگاههای معتبر کشور، انواع تحقیق آماده برای دروس مختلف رشته کامپیوتر، صدها فایل و کتاب کمک آموزشی، جهت ارتقای سطح سواد دانشجویان کامپیوتر شامل  انواع کتابهای مرجع برنامه نویسی با زبانهای مختلف، کتابهای مرجع و آموزشی شبکه، کتابهای مرجع و آموزشی لینوکس، کتابهای مختلف و متنوع  روانشناسی مطالعه ، بیش از 50 شماره از ضمیمه کلیک روزنامه جام جم با کیفیت عالی و همچنین چندین کتاب مرجع و ارزشمند از جمله کتابهای C و C++ آقای جعفرنژاد قمی ، کتاب طراحی دیجیتال ( مدار منطقی ) آقای موریس مانو، کتاب جامع هوش مصنوعی آقای جلوه گر  ... و صدها کتاب ارزشمند دیگر که در این بخش مجال معرفی آنها نمیباشد.

برای کسانی که جهت دریافت این پکیج ثبت نام نمایند، کلیه جزوات شامل دروس : زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان عمومی، ریاضی عمومی، آمار و احتمالات، زبان تخصصی، مدار منطقی، سیستم عامل، ذخیره و بازیابی اطلاعات، ساختمان داده ( اسکن شده با کیفیت بالا ) + کلیه آزمونهای سالهای گذشته کنکورهای سراسری – آزاد – علمی کاربردی به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

 ثبت نام برای دریافت پکیج استثنایی دانشجویان رشته کامپیوتر

لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی 10 رقمی وارد نمایید

جهت رهگیری سفارش خود اینجا کلیک کنید


 »  مدارک ثبت نام و شهریه پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در سال 90

 

1 - اصل شناسنامه عكس دار و دو برگ تصوير از تمام صفحات آن ( اصل شناسنامه صرفاً براي تطبيق بوده و به صاحب آن مسترد خواهد شد.)

2 -  اصل و يك برگ فتوكپي كارت ملي ( اصل كارت صرفاً براي تطبيق بوده و به صاحب آن مسترد خواهد شد.)

3 - شش قطعه عکس 3 در 4 پشت نويسي شده كه اخيراً تهيه شده باشد. ( براي مشمولين 12 قطعه )

4 - اصل مدرك كارداني مورد تاييد مؤسسات آموزش عالي معتبر و يك برگ تصوير آن و يا گواهي اتمام  دوره كارداني مورد تاييد مؤسسات آموزش عالي معتبر و يا اداره كل تربيت معلم وزارت آموزش و پرورش و ريز نمرات دوره كارداني به منظور معادل سازي واحدهاي درسي. ضمناً در هنگام ثبت نام بايد نوع فوق ديپلم قبول شدگاني كه در دوره هاي كارداني پيوسته، مراكز آموزش ضمن خدمت آموزش و پرورش و دانشسراهاي سابق ( نه تربيت معلم ) فارغ التحصيل شده اند دقيقاً با مندرجات صفحه ( 4) و ( 5 ) و همچنين جدول شماره 1 مندرج در دفترچه راهنماي آزمون كارشناسي ناپيوسته مطابقت داشته باشد در غيراينصورت از آنان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

5 - ارائه مدرك مشخص كننده  وضعيت خدمت وظيفه عمومي از طرف پذيرفته شدگان براساس يكي از  بندهاي پيوست شماره ( 2) مندرج در دفترچه راهنماي آزمون كارشناسي ناپيوسته سال 90 كه داوطلبان در فرم درخواست ثبت نام اينترنتي آزمون، شماره آن بند را درج نموده اند.

6 - ارائه اصل رسيد بانكي مبني بر پرداخت هزينه خدمات آموزشي، حق بيمه دانشجويي و شهريه

 7 -  تکمیل  فرمهاي ثبت نام و فرم تعهد اخلاقي كه از طرف واحد دانشگاهي به پذيرفته شدگان ارائه مي گردد.

 

ثبت نام از پذیرفته شدگان در واحدها و مراکز مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ دوشنبه 90/7/11 آغاز و تا تاریخ سه شنبه 90/7/12 ادامه می یابد

 

شهریه ثابت برای رشته های مهندسی از جمله کامپیوتر :   5733400 ریال

شهریه واحدهای نظری :   199700 ریال

شهریه واحدهای عملی - عمومی :   452500 ریال

شهریه واحدهای عملی - پایه :   665500 ریال

شهریه واحدهای عملی - اصلی :   681200

شهریه واحدهای عملی - تخصصی :   943700

 

همچنین هریک از پذیرفته شدگان باید مبلغ 600000 ریال بابت هزینه خدمات آموزشی ( جهت برگزاری مسابقات ورزشی، کارت دانشجویی و ... ) به حساب جاری واحد قبولی خود واریز نمایند

مبلغ 10000 ریال نیز باید بابت بیمه به شماره حسابی که از طرف دانشگاه اعلام میشود واریز شود



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ مهرماه 7, 1390 11:51 صبح





 »  اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در سال 1390

                                       

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس اعلام مرکز آزمون این دانشگاه 9 صبح پنج شنبه هفتم مهر ماه  در سامانه اعلام نتایج این مرکز منتشر می شود.

اطلاعیه مربوط به زمان و چگونگی ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی فردا بر روی همین سایت قرار می گیرد. پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد می توانند روزهای دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 مهرماه جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

 

 

جهت مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به آدرس زیر مراجعه کنید

 

http://www.azmoon.com/K2K/Year1390/LoginForm.aspx

 



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ مهرماه 6, 1390 7:45 بعدازظهر





 »  آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ارشد و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت

تکمیل ظرفیت

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت زمانی برای تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 90 گفت: مهلت تکمیل ظرفیت از 9 مهر ماه آغاز می شود و تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در فرآیند تکمیل ظرفیت شرکت کنند. دکتر سید جلال طباطبایی افزود: تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال 90 می توانند از 9 تا 13 مهرماه جاری با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور برحسب مورد نسبت به انتخاب کد رشته های موجود که در سایت قرار می گیرند، اقدام کنند. وی افزود: افرادی که در دانشگاهها نیز ثبت نام کرده اند می توانند در فرآیند انتخاب رشته شرکت کنند اما در صورت قبولی در کد رشته های جدید، قبولی قبلی آنها لغو می شود. طباطبایی یادآور شد: کد رشته های مربوط به تکمیل ظرفیت کنکور ارشد سال 90 امروز 4 مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: پس از انتخاب رشته داوطلبان در فرآیند تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 90، پاسخ انتخاب رشته در مهرماه جاری اعلام می شود دانشگاهها مختار هستند نیمسال پذیرش برای این دسته از دانشجویان را نسبت به امکانات موجود در دانشگاهها نیمسال اول یا نیمسال دوم اعلام کنند. معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی در یکی از کدرشته محلهای بورسیه و یا شرایط خاص اعلام شده است حق انتخاب کد رشته در فرآیند تکمیل ظرفیت را ندارند. وی ظرفیت فرآیند تکمیل ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد سال 90 را 2 هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: این میزان ظرفیت برای دانشگاهها در تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده است. طباطبایی اظهار داشت: کد رشته محل هایی که دارای آزمون های عملی یا تشریحی هستند باید منحصراً از سوی داوطلبانی که پیش از این در آزمون عملی و تشریحی شرکت کرده اند، انتخاب شود.

کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شد و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و در نهایت 85 هزار نفر در این دوره پذیرش شدند.



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ مهرماه 4, 1390 10:29 بعدازظهر





 »  اعلام نتایج کنکور کاردانی پیوسته سال 1390

 

جهت مشاهده نتایج نهایی کنکور کاردانی پیوسته ( فنی و حرفه ای ) بر روی لینک زیر کلیک کنید

نتایج کنکور کاردانی پیوسته سال 1390

جهت بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج این کنکور اینجا کلیک کنید

بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج کنکور کاردانی پیوسته سال 1390

 



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ مهرماه 3, 1390 1:36 بعدازظهر





 »  ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1390

 

داوطلبان پذیرفته شده باید با در دست داشتن مدارک لازم، در یکی از روزهای یکشنبه و دوشنبه ( سوم یا چهارم مهرماه ) به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند. مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان بدین شرح است :

اصل شناسنامه و 3 برگ فتوكپي از تمام صفحات آن

اصل و تصوير كارت ملي

6 قطعه عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري

مدركي كه وضعيت نظام وظيفه پذيرفتگان را براي برادران مشخص كند

اصل مدرك كارداني (فوق ديپلم ) و يا گواهي مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت آموزش و پرورش

·          شهریه ثابت برای موسسات غیر انتفاعی سطح یک، 216 هزار تومان و سایر موسسات غیرانتفاعی 210 هزار تومان است

·          شهریه یک ترم در موسسات غیر انتفاعی با توجه به واحدهای انتخابی در یک ترم بین 400 تا 500 هزار تومان خواهد بود

·          دانشجویانی که بهمن ماه فارغ التحصیل میشوند نمیتوانند در اولویت هایی که شروع کلاسهای آن از مهر ماه است ثبت نام نمایند، ضمن اینکه در ترم اول امکان مرخصی تحصیلی و مهمان شدن وجود ندارد

·          با توجه به کاهش ظرفیت بعضی موسسات و شهرها، رتبه قبولی در برخی از دانشگاهها نسبت به سالهای قبل کاهش داشته است. داوطلبانی که امید به تکمیل ظرفیت برای کنکور امسال دارند توجه داشته باشند که وجود و اعلام تکمیل ظرفیت از طرف سازمان سنجش قطعی نیست ولی در صورت اعلام نیاز دانشگاهها و وجود ظرفیت خالی چشمگیر، تکمیل ظرفیت اعلام خواهد شد. در صورتی که مایلید از زمان دقیق و شرایط تکمیل ظرفیت به محض اعلام با خبر شوید در خبرنامه سایت کارشناسی عضو شوید

·          امکان جابجایی طبق قوانین وزارت علوم بین هیچ دانشگاهی وجود ندارد



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ مهرماه 1, 1390 9:05 بعدازظهر





 »  نتایج نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1390

 

جهت مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1390 بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

نتایج نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1390

 

جهت بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج نهایی این آزمون بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1390

 



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ شهریورماه 28, 1390 9:14 بعدازظهر





 »  دانلود دفترچه سوالات تخصصی کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1390

 

جهت دانلود دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در سال 1390 اینجا کلیک کنید

 

جهت بحث و تبادل نظر پیرامون این کنکور اینجا کلیک کنید

 



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ شهریورماه 19, 1390 8:57 بعدازظهر





 »  آخرین رتبه های قبولی در موسسات غیر انتفاعی

دانشگاه غيرانتفاعي شمال - آمل  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 4920  »

دانشگاه غيرانتفاعي علم وفرهنگ تهران -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 593  »

دانشگاه غيرانتفاعي علوم وفنون مازندران -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 3149  »

مؤسسه غيرانتفاعي آبا - آبيك -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 4613  »

مؤسسه غيرانتفاعي آباداني وتوسعه روستاها - همدان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 7820  »

مؤسسه غيرانتفاعي آرادان - آرادان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 8217  »

مؤسسه غيرانتفاعي آمل - آمل - «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 10078  »

مؤسسه غيرانتفاعي آيندگان - تنكابن -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11835  »

مؤسسه غيرانتفاعي ابرار - تهران -  «  اولین سالی است که پذیرش دارد  »

مؤسسه غيرانتفاعي احرار - رشت   «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 9153  »

مؤسسه غيرانتفاعي اديبان - گرمسار -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 2969  »

مؤسسه غيرانتفاعي اسرار - مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12433  »

مؤسسه غيرانتفاعي اشراق - بجنورد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12682  »

مؤسسه غيرانتفاعي اقبال لاهوري - مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 13173  »

مؤسسه غيرانتفاعي امام جواد(ع) - يزد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11250  »

مؤسسه غيرانتفاعي انديشه - جهرم  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 8342  »

مؤسسه غيرانتفاعي بصير - آبيك -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 5180  »

مؤسسه غيرانتفاعي بعثت - كرمان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 7352  »

مؤسسه غيرانتفاعي بهار- مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 9484  »

مؤسسه غيرانتفاعي بهمنيار - كرمان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12443  »

مؤسسه غيرانتفاعي پارسا - بابلسر -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12271  »

مؤسسه غيرانتفاعي پاسارگاد - شيراز -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 3282  »

مؤسسه غيرانتفاعي پرديسان - فريدونكنار  -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12742  »

مؤسسه غيرانتفاعي پويندگان دانش - چالوس -   «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 10504  »

مؤسسه غيرانتفاعي پيام گلپايگان - گلپايگان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 10362  »

مؤسسه غيرانتفاعي توس - مشهد  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12742  »

مؤسسه غيرانتفاعي جابرابن حيان - رشت -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 6477  »

مؤسسه غيرانتفاعي جهاد دانشگاهي - واحد همدان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 7260  »

مؤسسه غيرانتفاعي جهاد دانشگاهي استان يزد -  محل تحصيل يزد  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 9104  »

مؤسسه غيرانتفاعي جهاد دانشگاهي خوزستان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 4831  »

مؤسسه غيرانتفاعي جهاد دانشگاهي كرمانشاه -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 4450  »

مؤسسه غيرانتفاعي خاوران - مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 6728  »

مؤسسه غيرانتفاعي خراسان - مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 9587  »

مؤسسه غيرانتفاعي خيام - مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 3938  »

مؤسسه غيرانتفاعي دانشوران - تبريز -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 5466  »

مؤسسه غيرانتفاعي رجاء - قزوين  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 1762  »

مؤسسه غيرانتفاعي روزبه - زنجان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 7501  »

مؤسسه غيرانتفاعي روزبهان - ساري -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 9587  »

مؤسسه غيرانتفاعي زاگرس - كرمانشاه -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 7992  »

مؤسسه غيرانتفاعي زرنديه- زرنديه -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 10971  »

مؤسسه غيرانتفاعي زند- شيراز -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 5043  »

مؤسسه غيرانتفاعي سبلان - اردبيل -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 5228  »

مؤسسه غيرانتفاعي سجاد - مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 2554  »

مؤسسه غيرانتفاعي سراج - تبريز -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 6477  »

مؤسسه غيرانتفاعي سلمان - مشهد -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 13405  »

مؤسسه غيرانتفاعي شاهرود - شاهرود -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11398  »

مؤسسه غيرانتفاعي شمس - گنبدكاووس -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 14043  »

مؤسسه غيرانتفاعي شهاب دانش - قم -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 3135  »

مؤسسه غيرانتفاعي شهيداشرفي اصفهاني -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 3282  »

مؤسسه غيرانتفاعي صائب - ابهر -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 8845  »

مؤسسه غيرانتفاعي صفاهان - اصفهان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 5981  »

مؤسسه غيرانتفاعي صنعتي قائم - قائمشهر -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12271  »

مؤسسه غيرانتفاعي صنعتي مازندران - بابل - «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11300  »

مؤسسه غيرانتفاعي طبرستان - چالوس -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 10207  »

مؤسسه غيرانتفاعي طبري - بابل -   «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11725  »

مؤسسه غيرانتفاعي عرفان - كرمان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 13106  »

مؤسسه غيرانتفاعي عقيق - شاهين شهر - «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 8544  »

مؤسسه غيرانتفاعي علامه جعفري - رفسنجان -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 14660  »

مؤسسه غيرانتفاعي علامه دهخدا - قزوين -  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 4467  »

مؤسسه غيرانتفاعي علامه رفيعي -  قزوين  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 5428  »

مؤسسه غيرانتفاعي علامه ناييني - نايين  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11860  »

مؤسسه غيرانتفاعي علم وفن -  اروميه   «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 7820  »

مؤسسه غيرانتفاعي علوم وفناوري سپاهان - اصفهان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 6266  »

مؤسسه غيرانتفاعي غزالي - قزوين  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 4533  »

مؤسسه غيرانتفاعي غياث الدين جمشيدكاشاني - آبيك قزوين  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 4613  »

مؤسسه غيرانتفاعي فخر رازي - ساوه  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 6785  »

مؤسسه غيرانتفاعي فخرالدين اسعد گرگاني - گرگان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 13405  »

مؤسسه غيرانتفاعي فردوس -  مشهد   «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 13466  »

مؤسسه غيرانتفاعي كارون - اهواز   «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 7858  »

مؤسسه غيرانتفاعي كاسپين - شهر صنعتي البرز  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 6580  »

مؤسسه غيرانتفاعي كاوش - محمودآباد  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12682  »

مؤسسه غيرانتفاعي كرمان - كرمان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 13664  »

مؤسسه غيرانتفاعي كسري - رامسر  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11507  »

مؤسسه غيرانتفاعي كوثر -  قزوين  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 5676  »

مؤسسه غيرانتفاعي كومش - سمنان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 9501  »

مؤسسه غيرانتفاعي لامعي گرگاني - گرگان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 13591  »

مؤسسه غيرانتفاعي لقمان حكيم گلستان - آق قلا  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 14174  »

مؤسسه غيرانتفاعي ليان - بوشهر  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 11250  »

مؤسسه غيرانتفاعي مطهر - مشهد  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 14174  »

مؤسسه غيرانتفاعي مهرآستان - آستانه اشرفيه  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 10014  »

مؤسسه غيرانتفاعي ميثاق- رفسنجان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 15195  »

مؤسسه غيرانتفاعي ميرداماد - گرگان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 12333  »

مؤسسه غيرانتفاعي نقش جهان -  اصفهان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 6754  »

مؤسسه غيرانتفاعي هاتف - زاهدان  «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 14994  »

مؤسسه غيرانتفاعي هيركانيا -  بندرگز   «  آخرین رتبه قبولی در گذشته = 14738  »



» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ شهریورماه 11, 1390 2:59 صبح





 »  معرفی برخی از موسسات غیر انتفاعی

 

موسسه غیر انتفاعی آرادان

موسسه غیر انتفاعی آرادان در سال 1383 توسط جمعی از خیرین در راستای فرهنگ مرکز گریزی و توسعه شهرهای کوچک تاسیس شده و کار خود را با ظرفیت پذیرش140 دانشجو در دو رشته آمار و نرم افزاراز ورودی 83-84 به مدیریت جناب آقای دکتر دانشور آغاز کرد. از نظر کیفی این دانشگاه در زميني به مساحت هفت هزارمترمربع با دوهزار مترمربع زيربنا در شهر آرادان در 115 کیلومتری جنوب تهران ( جاده تهران - مشهد،15 کیلومتر پس از شهر گرمسار ) واقع شده است. ساختمان کنونی دانشگاه شامل بخش های اداری از جمله آموزش و...،کلاس ها،نمازخانه و فضای سبز می باشد. وسیله رفت و آمد از شهر تهران هم چند دستگاه اتوبوس بنز است که از دو مسیر صادقیه و آزادی به مقصد دانشگاه حرکت می کند. شهر آرادان با وسعت 30 كيلومتر مربع در 14 كيلومتري مشرق گرمسار قرار داشته و شامل 58روستا میباشد. آرادان داراي آب و هواي گرم و خشك در تابستان و سرد وخشك در زمستان است . در تابستان گرماي شديدي همراه با آفتاب سوزان وجود دارد. در زمستان نيز سرماي بسيار شديد همراه با سوزش و بادهاي سرد و باران نیز كم مي بارد. گاهي در زمستان اصلاَ برف نمي بارد و اگر هم ببارد بسيار كم است . اما در فصل بهار بارانهاي فراوان بصورت رگبار شديد و گاه همراه با تگرگ مشاهده مي شود .بطور كلي مي توان گفت اين شهر داراي آب و هواي صحرايي وخشك و بري است يعني تغييرات فصلي در اين ناحيه خيلي زياد است .تابستانها بسيار گرم و خشك و گاه گرما تا 46 درجه است و در زمستان سرد و كم باران است .بادهاي زمستاني باران زا است و بادهاي بهار و تابستان كه بصورت طوفان از كوير هاي غربي گرمسار بحركت در مي آيد ستونهاي شن و گردو غبار به همراه مي آورد و صدمه فراوان به مزارع و مردم مي زند.اما با تمامی این تفاسیر مانند یک بهشت سبز در میان کویر خشک و سوزان خودنمائی می کند و بسیار سرسبزتر از گرمسار است.نیز کشاورزی در آن بسیار پر رونق بوده و برخلاف آنچه از این بی مهری طبیعت بر این منطقه انتظار میرود،بسیار گسترده است و از محصولات آن میتوان از خربزه،ذرت،پنبه و خیار نام برد که در زیر در مورد آن بحث خواهد شد

 

موسسه غیر انتفاعی شهاب دانش قم

این دانشگاه طبق آمار وزارت علوم و تحقیقات جزء 10 دانشگاه غیر انتفاعی برتر کشور می باشد و در دانشکده برق لحاظ سطح علمی اساتید گرید 1 کشوری را دارد . تنها مشکلات آن کوچک بودن ساختمان - کمبود تجهیزات دانشگاهی - و.... است. رئیس دانشگاه آقای پروفسور کراری خیلی هوای بچه ها رو داره به طور کلی دانشگاه جو بسیار صمیمی دارد. خوابگاه و سرویس و سلف هم دارد. دو سایت مجهز هم دارد که یه سایت همیشه به اینترنت وصله در نتیجه همیشه پره . آزمایشگاه برق و آزمایشگاه فیزیک و کتابخانه از دیگر امکانات دانشگاه هستند. تمام کلاس ها مختلط هستند بجز کلاس های کارکاهی و تربیت بدنی . چادر در داخل دانشگاه اجباری نیست ولی در داخل شهر قم بخاطر جو مذهبی ،بچه ها باید مراعات کنند. براي خوابگاه براي دخترا و پسرا با دانشجوها همكاري ميكنند در صورتي كه  توي دفترچه ذكر نشده باشه خوابگاه. يه امكان خوبش برا تهراني ها هم سرويس به تهرانه كه خيلي ميتونه كمك كنه. در مورد خوابگاه هم تقريبا كمك مي كنن البته بيشتر به دخترها كمك مي كنن تا به پسرها! معمولا کلاس ها رو طوری تنظیم میکنن که هر گروه سه روز در هفته کلاس داشته باشه

 

موسسات غیر انتفاعی واقع در قزوین

رجا  : ساختمان عالی استاد عالی رفت امد و مکان دانشگاه عالی

غزالی : جای خوب ( نزدیک رجا ) ولی ساختمان بد،  رفت آمد خوب .

کوثر : مکان بد ( راه آهن ) ، سرویس تهران

علامه دهخدا : بیرون شهر،  ساختمان خوب، اساتید خوب، رفت آمد خوب.

دانشگاه دهخدا  :  روز در هفته کلاس داره، ( 4شنبه، 5شنبه، جمعه). ولی خوابگاه نداره متأسفانه. این دانشگاه برای بچه های کرج و تهران سرویس جلوی دانشگاه قرار میده.

کاسپین : بیرون شهر ،  از نظر ساختمانی میگن گوشه کارخونس، 

 

موسسه غیر انتفاعی فخر رازی ساوه

در موسسه فخر رازی ساوه مشکل رفت و آمد وجود ندارد به علت زیاد بودن دانشگاههای آزاد و پیام و ... ماشین هم زیاد و فراوان است صبحها سرویس دانشگاه آزاد از نقاطی مانند رسالت سید خندان ونک آزادی کرج صادقیه ماشین برای ساوه دارد

 

دانشگاه شمال آمل

خوابگاههای این دانشگاه توی یه کوچه هست به نام سازمانی که همه اونجا دانشجو هستن تا پارسال برای پسرا داشت . قیمت خونه اگه بخوای بیرون بگیری تقریبا یه خونه خوب برا دانشجو 2 تومن پیش ماهی 200 هست البته نه تو بهترین خیابونش(هراز) تو خیابونای سطح پایینش کلا شهره ارزون قیمتی نیست مخصوصا برا دانشجو چون همون خونه رو اگه به همشهریشون کرایه بدن 1تومن ماهی 120 میگیرن . حداکثر رتبش 4920 بوده.

 

موسسه غیر انتفاعی کومش سمنان

سمنان  موسسه آموزش عالي کومش با هدف برگزاري دوره هاي آموزش عالي در سطح داخلي و بين المللي و تربيت دانشجوياني فرهيخته و زبده و همچنين تحقيقات در بالاترين سطوح علمي ، مجوز خود را در سال 13۸۰ براي برگزاري دوره هاي تحصيلات تكميلي از شوراي عالي انقلاب فرهنگي دريافت و در سال 138۴ با موافقت وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري شروع به پذيرش دانشجو نمود . اين موسسه هم اكنون داراي ۵ رشته تحصيلي مي باشد . امکانات: کتابخانه .بوفه دانشجويي .سرويس بهداشتی خواهران و برادران . خوابگاه برای خواهران و برادران ( پانسیون های خصوصی در سطح شهر و با هزینه دانشجو ) .آب سرد کن . سايت کامپيوتر و ناهار برای دانشجویان با اخذ هزینه از دانشجو . فاصله تهران تا سمنان  حدودا 288 کیلومتر یعنی با قطار در حدود 3.5 ساعت و با اتوبوس های بین شهری  2 ساعت است .

استاد های موسسه چه اشخاصی هستند؟ تمامی اساتید استان سمنان و شهر سمنان تقریبا همه در تمامی دانشگاه های شهر تدریس می کنند .اساتید این موسسه در دانشگاه هایی چون دانشگاه آزاد واحد سمنان و  جهد دانشگاهی سمنان و دانشگاه علمی کاربردی سمنان نیز تدریس می کنند و دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا هستند .

از نظر خوابگاه چطوریه ( برای پسرها ) هزینش چقدره؟ از شما وجهی  ضمانت اولیه می گیرند و براساس تقاضای شما که 6 تخته باشد یا 4 تخته  ماهی حدودا 65000 تومان دریافت می گردد و البته چون پانسیون خصوصی و  از نظر مدیریتی نظارتی از طرف دانشگاه بر آنها صورت نمی گیرد  پس قیمت ها از قبل معلوم نیست . ( گرفتن خانه شخصی با چند نفر به صرفه تر است )

هزینه شهریه اش چقدر است در ترم؟ بسته به تعداد واحد های که به شما می دهند 

اعتبار مدرکش چطوریه ؟ برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد   چه داخل کشور و یا خارج کشور ( منظورم از خارج کشور جاهای معتبره مثل آلمان و انگلیس و... نه جاهایی مثل مالزی و ارمنستان و...) مدرکش رو قبول می کنند؟  برای ادامه تحصیل مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است پس در تمامی آزمون های مقطع  بالاتر می توانید شرکت کنید و در خارج از کشور بهتر است

 

موسسه غیر انتفاعی مهر آستان آستان اشرفیه

آستانه شهری که نیم ساعت با رشت فاصله داره. آستانه سال گذشته تا 10000 برداشت. اما آستانه دانشگاه خوبی هستش و از نظر فضای آموزشی و استادها خیلی بهتر. اولاً که از تهران خیلی دوره، حدود 5 ساعت باید توی راه باشید. بعد آستانه شهر خیلی کوچیکیه، به اهالیش بر نخوره خدای نکرده، ولی نه پسر نه دختر اونجا نمیتونن طاقت بیارن. مخصوصاً دانشجو جماعت. چون نمیسازن با ماها. دانشگاه کهنه ای هم داره.

 

دانشکده فنی تربت حیدریه

دانشگاه منطقه خوب شهر هست. محيطش زياد شبيه دانشگاههاي خوب نيست . يه ساختمون اداري رو دانشگاه كردن. سطح علمي استاداش در حد متوسطه. اكثر از اساتيد بومي خودت شهر استفاده ميكنن. اكثر فوق ليسناس هستن. حتي ليسانس هم توشون هست. يكي از استاديش مسئول آموزشگاهي هست كه من مربيش هستم ولي تدريسش خيلي خوبه. استادهاي رياضي و زبانش از اساتيد مجرب شهرستان هستن و خيلي خوبن. خوابگاه واسه پسرا نداره ولي ميتونين خودتون خونه بگيرين. خوابگاه هم بغل دانشگاس. دخترا هم راحت ميتونن خونه بگيرن، چون شهر كوچيكه.  ولي به خانوما توصيه ميكنم بهتره خوابگاه بگيرن . شهر كوچيكه  و اينكه خودم دانشجوي غير بومي بدم يه سري مشكلاتي توي خونه بوجود مياد كه ادم از پسش بر نمياد. ولي توي خوابگاه مسئول تاسيسات دارن كه ميان براتون رفع ميكنن. در ضمن شهريه خوابگاه پارسال ترمي 80 هزار تومن بوده. امسال هنوز معلوم نيست چقدر افزايش داشته باشه. كرايه خونه ها هم خوبه. سنگين نيست نسبت به شهراي بزرگ. ولي اكثر خونه ها اينجا ويلايي و بزرگن  واسه همين كرايه اش واسه دانشجو ممكنه يه كم سنگين باشه.   راه آهن هم داره خيل هم خوبه. قطار به تهران داره  كرايه اش هم از تربت به تهران دوتا كرايه داره با قطار خواف تهران اگه بخواين برين كرايه ميشه 5400 اگه با قطار طبس تهران برين كرايه ميشه 11500 هيچ فرقي باهم ندارن هردو شش تخته اس.اين دوتا قطار هم روز در ميون نوبتشون ميشه. از مركز شهر تا راه اهن 15 تا 20 دقيقه با ماشين شخصي راهه . سرويس تاكسيراني هم داره از داخل شهر. ترمينال هم با دانشگاه نزديك به هشت تا 10 دقيقه شايد هم كمتر راه داشته باشه. فقط تربت به مشهد داره و تربت به تهران البته كرايه اش قطار گرونه تره چون تربت شهر كمربندي هستش واسه شهراي جنوبي كنار جاده اتوبوس زياد واميسته ( اصفهان كرمان شيراز زاهدان ..... هر جا كه فكرشو بكني ) براي مشهد هم هر نيم ساعت يك ساعت يه اتوبوس حركت ميكنه به مشهد كرايه اش فعلا 1000 تومنه.  ماشين شخصي هم به سمت مشهد داره كرايه شو والا نميدونم فكر كنم همون 3 هزار تومن باشه  تا مشهدهم 2 ساعت و نيم فاصله داره ( قابل توجه دوستاني كه دوست دارن برن زيارت آقا امام رضا )

برگرفته از مطالب ارسالی اعضای سایت




» لطفا جهت طرح سوالات خود، فقط به انجمن سايت مراجعه نمایید. «

|+| نوشته شده توسط پیمان در تاریخ شهریورماه 10, 1390 11:43 بعدازظهر